تور ایران

جاذبه های توریستی و گردشگری ایران و جهان

تور ایران

جاذبه های توریستی و گردشگری ایران و جهان

جاذبه های توریستی و گردشگری ایران و جهان

  • ۰
  • ۰
       جاذبه های توریستی تایلند

مینی سیام مینی سیام ( Mini Siam ) نزدیک مرکز پاتایا قرار دارد و در آن ماکت های کوچکی از آثار تاریخی مشهور جهان و تایلند قرار دارد.

سومین مجموعه مینیاتوری بعد از نمونه های مشابه آن در هلند و تایوان است که بیش از ۱۰۰ مدل مینیاتوری از آثار تاریخی و باستانی جهان را در خود جای داده است.

آثاری همچون معبدهای معروف تایلند مانند معبد بودای زمردین، برج ایفل، مجسمه آزادی، برج کج پیزا و تخت جمشید جزو این مجموعه هستند. سیام نام قدیم کشور هزار معبد یعنی تایلنداست و در مسیر ورودی شهر پاتایا قرار دارد. تخمینی که از آمار بازدید توریستها و مردم تایلند از این پارک زیبا زده شده است درحدود ۱۰ میلیون نفر در سال است.

مینی سیام

خانه مقدس حقیقت خانه مقدس حقیقت بنای چوبی عظیم و با ابهت معبد مانندی است که در شمال پاتایا در کنار دریا واقع است این بنا طوری ساخته شده است که در برابر باد و نور آفتاب ساحل دریا مقاوم باشد.این بنا بر اساس قوه ابتکار و خلاقیت تایلند قدیم ساخته شده و با مجسمه های کنده کاری شده چوبی تزئین شده است. هدف از به کارگیری این مجسمه ها، استفاده از هنر و فرهنگی بوده است که منعکس کننده دیدگاه قدیم، دانش کهن و حکمت و فلسفه شرقی است. این موارد سبب می شود که بازدیدکنندگان زندگی کهن، مسئولیت انسان، افکار اولیه، چرخش زندگی، ارتباط زندگی با جهان و هدف مشترک از زندگی را درک نمایند.

خانه مقدس حقیقت

جشن تایلند

فستیوال ها و جشن های تایلند یکی از مهمترین انگیزه های سفر به تایلند، تجربه فرهنگ و آداب و رسوم متنوع و غنی مردم تایلند می باشد. هر ساله گردشگران زیادی در فصول مختلف سال برای بازدید از جشن آب، جشن گل، جشن پاتایا، نمایشگاه میوه و فستیوال کبوتر اقدام به خرید تور تایلند می کنند.  

جاذبه های توریستی تایلند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی