تور ایران

جاذبه های توریستی و گردشگری ایران و جهان

تور ایران

جاذبه های توریستی و گردشگری ایران و جهان

جاذبه های توریستی و گردشگری ایران و جهان

۳ مطلب در مهر ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

از تفریحات تور هند قدم زدن در باغ رز هند است .  این باغ در خیابان ویجی نگرام این شهر قرار دارد و در زبان محلی به نام جایالالیتها معروف است. باغ رز یکی از زیباترین دیدنی‌های هند در اوتی محسوب شده و بزرگ‌ترین باغ گل سرخ در هند است. در این باغ شما می‌توانید بیش از ۲۰ هزار نوع از گل‌های رز را در قالب ۲۸۰۰‌گونه ببینید. شاید بسیاری از شما برای اولین بار در این باغ، گل رز سبز رنگ یا گل رز کاملا سیاهرنگ ببینید.مسافران تور هند میتوانند از این مکان زیبا دیدن فرمایند.

این باغ در خیابان ویجی نگرام این شهر قرار دارد و در زبان محلی به نام جایالالیتها معروف است. باغ رز یکی از زیباترین دیدنی‌های اوتی محسوب شده و بزرگ‌ترین باغ گل سرخ در هندوستان است. در این باغ شما می‌توانید بیش از ۲۰ هزار نوع از گل‌های رز را در قالب ۲۸۰۰‌گونه ببینید.گردشگران تور هند بهترین گل ها و گیاهان را در این باغ مشاهده خواهند کرد. شاید بسیاری از شما برای اولین بار در این باغ، گل رز سبز رنگ یا گل رز کاملا سیاهرنگ ببینید. در باغ گیاه  شناسی  این باغ بسیار بزرگ که برای دیدن آن حداقل به نصف روز نیاز دارید انواع گونه‌های گل و گیاه و درختان گوناگون پرورش داده شده و با فضاسازی بسیار زیبا، چشم‌اندازی رویایی برای هر گردشگر فراهم می‌شود. در وصف این زیبایی همین بس که وقتی شما در بالای تپه انتهای این باغ به زیر پایتان نگاه می‌کنید رنگ‌های طبیعی و تند گیاهان و گل‌های گوناگون را در زمینه‌ای با بیش از ۱۰ طیف مختلف از رنگ سبز خواهید دید.در تور هند بهترین لحظات را در این مکان زیبا سپری کنید.

باغ گل رز در شهر اوتی هند

 باغ گل رز در شهر اوتی هند

بندر گوا منطقه بسیار زیبایی واقع در هند است که یکی از مقاصد محبوب گردشگری در کشور هند به شمار می آید. این شهر دیدنی و چشم نواز با داشتن دیدنی های فراوان و جاذبه های گردشگری پر شمار از بهترین های تور هند به شمار می آید. در متن جاری به معرفی یکی از دیدنی های هند واقع در گوا، می پردازیم.

از مهمترین دیدنی های گوا مجموعه ایی از کلیساها میباشد. این بناها به دلیل قدمت و معماری زیبایشان سالانه توسط توریست های فراوانی از مسافران تور هند، مورد بازدید قار می گیرند.از مهمترین کلیساهای  گوا می توان به کلیساهای سنت فرانسیس، کلیسای جامع گوا، سنت مونیکا، کلیسای جامع گوا، سنت آگوستین بازار مارگو، کلیسای مارگو، کلیسای سنت آندرو، معبد ماهاسیا، کلیسای پتناجیم و … نام برد. لازم به ذکر است که این کلیساها به دلیل قدمت و صد البته اهمیتشان در سال ۱۹۸۶ در مجموعه آثار یونسکو ثبت شد.در تور هند میتوانید از این مکان زیبا لذت ببرید.

مجموعه کلیساهای گوا هند

مجموعه کلیساهای گوا هند

جاذبه های گردشگری طبیعی هند

جاذبه های گردشگری طبیعی هند

  • kami kami
  • ۰
  • ۰

هتل امپریال نیو دهلی قلب تپنده دهلی نو است که در Janpath یا همان Queensway سابق واقع شده است. سبک ساختمان تلاقی کامل از جذابیت های قدیمی جهان و راحتی مدرن و روز است. موزه ها، تئاترها، بناهای تاریخی، پارک ها و مراکز فرهنگی زیادی در نزدیکی هتل هستند که گزینه های مناسب و جالبی برای سرگرمی است. کاخ ریاست جمهوری، مجلس و بلوک شمال و جنوب – مرکز عصبی از دفاتر دولت هند نیز نزدیک به هتل واقع شده است. این هتل به دلیل امکانات و موقعیت بسیار خوبی که دارد مورد توجه مردم کشور هند و سایر کشور ها و توریست ها و شرکت های مسافرتی تور هند قرار گرفته است. با انتخاب تور هند برای سفر به هند امکان اقامت در این هتل مجلل را دارید.

امکانات هتل امپریال نیو دهلی (The Imperial New Delhi) :

این هتل در مجموع دارای ۲۳۳ اتاق مهمان و ۴۳ سوئیتاست که هر کدام با یک فضای داخلی مجزا و با شکوه تزیین و دیزاین شده اند, استخر سر پوشیه و رو باز,حمام آفتاب, اتاق اسپا, باشگاه ورزشی,رستوران های مجزا, وای فای رایگان.

هتل امپریال نیو دهلی (The Imperial New Delhi)

اتاق هتل امپریال نیو دهلی (The Imperial New Delhi)

رستوران هتل امپریال نیو دهلی (The Imperial New Delhi)

استخر هتل امپریال نیو دهلی (The Imperial New Delhi)

هتل لالیت نیو دهلی در قلب کسب و کار و منطقه تجاری هند قد بلند ایستاده است. یکی از بهترین, شیک ترین, زیبا ترین, معروف ترین هتل های هند (دهلی نو) است. موقعیت این هتل طوری است که فاصله چندانی با ادارات دولتی, مراکز فرهنگی و نمایشگاه های بین المللی ندارد. دور تا دور این هتل توسط مراکز خرید مجلل و لوکس, بناهای تاریخی, کافه ها و رستوران ها و بازار های زیبا احاطه شده است. این هتل ارائه دهنده سرمایه گذاری پر جنب و جوشی در هند (دهلی نو) است.

امکانات هتل لالیت نیو دهلی (LALIT NEW DEHLI):

هفت غذا هوری متمایز و جدا از هم, حمام آفتاب, اسپا, استخر سر پوشیده, استخر سر باز, امکانات سرمایشی و گرمایشی, وجود یخچال, تلویزیون, امکانات بی نظیر و لوکس در اتاق ها, خدمت رسانی منظم کارکنان, وای فای رایگان.

در میان شلوغی و سر و صدای هند و دهلی نو این هتل مرکز آرامش و استراحت برای تمامی افراد و مسافران تور هند می باشد. این هتل به دلیل تمام امکانات و ۵ ستاره بودن و موقعیت مناسبش مورد توجه بیش تر شرکت های مسافرتی تور هند می باشد. مسافران تور هند تعطیلات اردیبهشت ۹۵ می توانند از اقامت در این هتل لوکس لذت ببرند وسفر خوشی را سپری کنند.

هتل لالیت نیو دهلی (LALIT NEW DELHI)

اتاق های هتل لالیت نیو دهلی (LALIT NEW DELHI)

رستوران های هتل لالیت نیو دهلی (LALIT NEW DELHI)

اتاق کنفرانس هتل لالیت نیو دهلی (LALIT NEW DELHI)

باشگاه ورزشی هتل لالیت نیو دهلی (LALIT NEW DELHI)

هتل های لوکس هند

هتل های لوکس هند

  • kami kami
  • ۰
  • ۰
   قلعه پرتغالی‌های قشم از لحاظ موقعیت مکانی در سمت شمال جزیره و در ساحل دریای خلیج فارس قرار گرفته است . گفته می شود که این قلعه به دستور دریانور پر تغالی به نام آلفونسو آلبرکرک ساخته شده است . داستان از این قرار است که آلبوکرک جزایر  در دهانه خلیج فارس را به تصرف خود در آورد و به بازرگانی دریایی بین هند و اروپا پرداخت. مسافران تور قشم می توانند از این آثار تاریخی بازدید کنند و با تاریخ این قسمت از ایران زمین آشنا شوند . پرتغالی ها در آن زمان به ساخت وسازهای زیادی پرداختند که از آن جمله دژهای هرمز ، قشم و لارک را می توان نام برد . قلعه قشم با مساحتی که بیش از ۲ هزار متر مربع می باشد از سنگهای آهکی و گچی با ملاط ساروج محلی ساخته شده و همچنین طی یک قرن نیز چندین بار استحکام بخشی و بازسازی شده است. این قلعه از جاذبه های مهم برای گردشگران تور قشم می باشد.

در جزیره قشم یازده نوع خرچنگ از سه خانواده وجود دارد. آب های جزیره قشم از انواع ماهی غنی می باشد. در آب های جزیره های قشم، لارک و هنگام در تنگه خوران و شرق لافت لاک پشت سبز به چشم می خورد . ساحل شنی در شرق کانی و در ناحیه جنوب شرقی، محیطی دلخواه برای لاک پشت های دریایی می باشد. (دلفین بینی بطری) هم از عمده پستانداران این ناحیه می باشد.

قلعه پرتغالی‌های قشم

قلعه پرتغالی‌های قشم

  • kami kami